twitting:

    follow me on Twitter

    7 Eylül 2008 Pazar

    Bunu da yaptım: Liseden mezun oldum!

    Evet, başlık Barış Uygur formatından arak. Bu aralar Kaan Sezyum ve Barış Uygur'u ayrıca takip etmeye başlamamla da alakası var bunun.

    Ama anlatacağım şeyin yok!

    Efendim, sonunda liseden mezun oldum ben bugün. Bundan beş sene önce liseye başladığımda, işin buralara geleceğini bal gibi biliyordum. Orta okulda başlayan "Yieaaa bu eğitim hayatı bozuk 
    hocu, bana böyle daha atraktif, daha aksiyonlu bişiler
     lazım" söylemlerim, bunu takip eden okul notlarımın önlenemez düşüşü ve bunun arkasından gelen LGS hezimeti, düz liseye girmeme önayak olmuştu. Ben de kendimi maksimum düzeyde salarak, bir yıl içinde okulu s*ine takmayan bir isyankar ergen olup çıkmıştım (Bu duruşumun hâlâ arkasındayım bıcırıklar).

    Lise 2'ye geldiğimde had safhaya varmış olan umarsamazlık sınıfta kalmama neden olmuştu ki, ikinci sene aynı dersleri görürken, anlatılan şeyleri hayatımda ilk kez duyduğumu farkettim. Bu farkedişin bir sebebi de "Müzik olayları"na giriyor, etrafımdaki sesleri daha iyi dinlemeye odaklanıyor olmamdı (Bu sayede hocaların cırlak seslerinden melodi çıkardığımı bilirim).

    Lise bittiği zaman gözlerimi açtığımda, vermem gereken on küsür ders olduğunu gördüm. İki sene içerisinde yapılan sürüyle kurtarma sınavı sayesinde teker teker kurtardım çoğunu. Geçen senenin ortasına geldiğimizde geriye tek ders kalmıştı, ve ben o sınava da hazırdım.

    Ama şansa(!) bakın ki, sınavdan bir kaç gün önce, ismini verip rencide etmek istemediğim Müdür bey arayıp, "Sen fesbukta bana rüşvetçi yazmışsın!" dedi. Haklıydı. Bilmem kaç ay önce demiştim. Çoktan unutmuştum dediğimi. Şu sanal naneye her yazdığımı hatırlayacak olsam MegaHafıza reklamlarına çıkarım zaten. Sınava bir hafta kaldığı için dediğimi aynen yutmak zorunda kaldım, lakin işe yaramadı. Geçemedim o sınavdan.

    Aradan bir zaman daha geçti, geçen seferki kararlılığımı kullanarak, ve lise tarihimin en yüksek notu olan 90 alarak (tarih, ingilizce ve psikoloji'yi saymıyorum, onlar zaten ilgilendiğim şeylerdi) bitirdim bu hikayeyi de. İçimden geçen, ben gittikten sonra civciv sarısına boyanmış o allahın belası okula bir daha asla dönmemek idi, lakin elimdekinin Diplomanın kendisi değil, geçici diploma olduğunu farkettim. Yani en az bir kere daha gideceğim o okula. Bakalım müdür diploma için ne kadar isteyecek... 
    (Evet, resim doğru. Dolar alıyor sadece.)

    0 yorum: