twitting:

    follow me on Twitter

    10 Ocak 2008 Perşembe

    Pissmi...

    Uzun zamandır bir ucundan başlamak istediğim, ancak bu kadar uykunun arasında zaman bulamadığım blogumu sonunda hayata geçirdim sanırım. Hakikaten uzun zamandır bir yerlere bir şeyler karalamamış olmamın getirdiği dolulukla, aklıma şu an bile üstüne yazacak onlarca şey geliyor, korkuyorum (Ancak öncelikle blog tarzına alışmam gerekiyor sanırım.) Yaşam alanımın sağına soluna dağılmış onlarda düşünceyi bir araya getirebilirsem, güzel şeyler de yazabilirim diye umuyorum. En azından yıllar sonra açıp baktığımda kendimden utanmasam, yeterli olacaktır :).

    5 yorum:

    Yahuda dedi ki...

    Ben ne zaman sonradan bloguma baksam hep utandım ilginç bir şekilde. Korkuyorum birilerinin eski yazılarıma bakmasından. : )

    Ayna-i Marzî dedi ki...

    En güzeli de geriye dönüp baktığımızda yazılarımıza gelen yorumlar bence. Kimisi güldürürken, kimisi düşünmemizi sağlıyor. Geçmişinle utanman ne kadar olasıysa blogunla utanman da öyle bir olasılık. Yani büyüdükçe eskiye dönüp baktığımızda muhakkak beğenmediğimiz, utandığımız şeyler olacaktır. Bunlardan utanmak yerine neyi yanlış yaptığımıza bakıp yeni dersler çıkarabiliriz.

    Eh uzattım gibi biraz, hayırlı olsun :)

    FRoST dedi ki...

    Ben de eeöö, benim blogun bir geçmişi yok sayılır henüz. Geleceği de sallantıda. Ama salla.

    Hayırlı olsun blogun. Yalnız şu kelime doğrulama olayını kaldır. Arada bir reklam amaçlı yorumlar gelebilir, sadece onları önlüyor. Gerek yok. Gelenleri silersin olur biter.

    grpzb yaz diyor bana. GaRiP ZeBra Evet, kelime üretmeye çalışıyorum bu saçma şeyden ne var? Herkes yapmıyor mu? Aaa tek ben mi yapıyorum :'(

    Kabraxis dedi ki...

    Ehuehehe, bilemedim kelime doğrulama nedir :F. Bulursam kapatayım, peki =)

    Sağolunuz efendim bu arada ^^

    OttO dedi ki...

    Ben yıllar sonra bloguma baktığımda, "Hay geçmişimi bilmem napayım" derim herhalde ehehe..
    Kabra adamım rahat ol, utanacağın bir şey yapmayacağından eminim.