twitting:

    follow me on Twitter

    19 Mart 2009 Perşembe

    looplooplooploop

    Hazır iki dakika soluklanıp düşünmeye vakit bulmuşken, ilginç ilginç projelere atlayıp hayatımı güzelleştireyim istedim. Öncelikle, freelancer müzisyen olarak freelance iş sitelerine "freelancer'ım ben, müzik yaparım oyunlarınıza falan" diye kaydolmayı düşünüyorum. Manuel olarak da arayacağım tabi ki böyle iş imkanlarını. Öte yandan, bunu yapabilmek için bir kaç örnek şarkıya sahip olmam gerek. Elimdeki yüzlerce yarım projeden bir kaçını kısa süre içinde tamamlamayı umuyorum- vakit bulabilirsem.

    İkinci olarak, şimdilik tam detaylarını açıklamayacağım ama, Marvindie gibi "ilginç x mecrasından ilginç haberler" tarzı bir platform oluşturma fikri var kafamda. Ama bu sefer blog değil, doğru düzgün bir site olmasını hedefliyorum. Şu anda düzgün bi CMS, bi de host bulmaya çalışıyorum. Kısa sürede de site ile ilgili nihai fikirlerimi derleyip işe koyulacağım.

    Bir de çizim derslerim başladı. Haftada 4-5 saat kadar ama, hangi saatlerde olursa olsun "programımı biraz taşırıyormuş" gibi hissettiriyor. Aman tanrım, hiç bir şey yapmıyorken bu kadar şeye nasıl vakit ayıracağım? Daha dinlemem gereken 8 albüm, çizmem gereken koca koca resimler var! Üstelik altı aydır kitap okumadım hiç :/ Bir de Fallout çevirisi var, üzerinde uğraşmadığım her gün birazcık daha vicdan azabı duymamı sağlıyor.

    Ben yaparım ama hacı. 
    Hem artık yalnız da değilim ;)

    (Dalgınlıkla Marvindie'ye gönderdim bu yazıyı ben. Feed'lerine yanlış yazı gelen arkadaşlardan özür dilerim.)

    0 yorum: