twitting:

    follow me on Twitter

    15 Nisan 2010 Perşembe

    Az önce bi kadın gelip yazıcıdan bi resim çıkarttırmak istediğini söyledi. Yeğeninin resmiymiş, resimde arkada bi cin görünüyormuş. Resmi de annesine okutup üfletecekmiş, çocuğa musallat olan üç harfliler gitsin diye.
    Baktım, biri hakikaten kaliteli bi photobomb yapmış. "İyi bakalım" dedim, "çıkaralım".

    Resmi yazıcıdan çıkarırken yanlışlıkla siyah beyaz çıkarttırmam üzerine aklıma kadınlan eğlenmek geldi. Her yeni çıktıyı kasten bozdum, "Allah Allah, bu seferki de küçük çıktı" dedim, baktım irkildi bi. Ben "Hayda, bu seferkinin renkleri bozuk çıktı", "Yazıcı çalışıyor ama yazdırmıyor niyeyse :/" filan diyorum, dördüncü çıktı, beşinci çıktı derken baktım kadın sararmaya başladı, tam o an can alıcı lafı söyledim: "SANIRIM CİN RESMİ ÇIKARMAMIZI İSTEMİYOR."

    Kadın "Bırak kardeş çıkarma, kızdırmayalım cinleri" dedi. Kıyamam.

    7 yorum:

    Ahmet Kamil Keleş dedi ki...

    Ama arkadaki adam da cidden cine benziyormuş, böyle yeşil bereli filan. Gerçi Hristiyan cinine benziyor ama neyse.

    Kabraxis dedi ki...

    Leprachun olabilir.

    Unknown dedi ki...

    oha muhteşem ahahah

    Yahuda dedi ki...

    Acımadın mı kadına? Hahahah!

    Ahmet Kamil Keleş dedi ki...

    Leprechaun, evet!

    Bu da printerdan çıkabilirdi.

    Adsız dedi ki...

    Bambaşkaymış..
    İlahi Kabra. Şeytana pabucunu 3 numara küçük giydireceksin.

    Olayı bıraktım, senin cine inandığını tasvir eden halin hayallerimde. Teyzeye de üstün drama yetenekleri için çelenk gönderiyorum naçizane.

    dr.jekyll hates mr.hyde dedi ki...

    yazık kadına yea :)